Τρεις στους τέσσερις πατεράδες (το 75% δηλαδή) λένε πως έχουν ευθύνη για την ευτυχία των παιδιών τους, αλλά μόλις 1 στους 5 (το 20%) λέει πως βλέπει στα ΜΜΕ εικόνες που να αναφέρονται σε αυτή την ευθύνη και στη σχέση που αναπτύσσουν με τα παιδιά τους. Τολμούμε να πούμε πως αυτός ο 1 στους 5 μάλλον ντράπηκε να πει αυτό που έλεγαν οι υπόλοιποι τέσσερις. Τώρα που το συζητάμε, μία από τις πιο χαρακτηριστικές διαφημίσεις για τη σχέση μπαμπά-παιδιού που είχε παίξει και στην ελληνική τηλεόραση ήταν μία όπου ένα μωρό κλαίει καθισμένο στην καρέκλα του στην κουζίνα και ο πανικόβλητος/αδαής/ντιπ-δεν-καταλαβαίνει-ο-άνθρωπος πατέρας ανοίγει το ψυγείο και του προσφέρει μια μελιτζάνα. Οχι κάποια μαγειρεμένη μελιτζάνα. Μια ολόκληρη μελιτζάνα φλάσκια. Τι παιδικά τραύματα να κουβαλούσε ο διαφημιστής άραγε…
Μετά βλέπεις αυτή τη διαφήμιση της Dove, γνωστής για τα καλλυντικά της είδη και ηρεμείς.

H Dove κάθε χρόνο “τρέχει” μια καμπάνια για τους πατεράδες, το φετεινό της hashtag είναι το #RealDadMoments
Photo credit: Flickr / J. Rob McCullough